פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
מלחמת הקניונים - אף אחד לא נשאר בבית
ביקור בקניון מוצלח, כמעט בכל שעה של היום, משאיר את התחושה שכל עם ישראל בא למצוא, או לפחות לחפש משהו דווקא בקניון זה. באותה שעה, יש עוד מספר לא מבוטל של קניונים שהביקור בהם יעלה את אותה התחושה בדיוק, ויוסיף מחשבה שעם ישראל פשוט חי בקניונים.
יש לכך כמה סיבות טובות: זהו מקום הבילוי מהבטוחים והמאובטחים ביותר. בנוסף, המיזוג מצנן את חום הקיץ המעיק ובחורף החלל הסגור מגן מפני הגשם והרוחות, כבר משלב החניון שגם הוא בחינם. אפילו אם לא באים לקנות כלום, הנוף האנושי המשוטט הלוך ושוב מביא אט אט את הצמאון לפחות לאספרסו קצר או משקה צונן, ואולי גם משהו בדוכני המזון המהיר.
לעומת זאת, בכמה מקומות משחר ההסטוריה, חזרה גם ההסטוריה על עצמה. זוכרים את עיר הקניונים שבמערב ראשון לציון? סוחר יהודי לא שואל "מה עוד אין פה", אלא "מה הולך פה הכי טוב", וכך צמחה בראשון לציון לפני יותר מעשור שמורת טבע של קניונים צפופים שאכלו אחד את השני עד שלא נותרה מספיק פרנסה לכולם וחלקם קרסו. כמו בטבע, החזק אוכל את החלש בשרשרת המזון, ולא יודע שהוא הבא בתור להיאכל במלתעות החזק ממנו.
תופעה דומה מתחילה להתרחש גם באיזור השרון.
תושב השרון שמעוניין למשל ללכת לקולנוע, יכול לבחור סרט מתוך כמה עשרות (!) אולמות ברדיוס של קילומטרים ספורים: החל מקניון ערים בכפר סבא, דרך קניון רננים, קניון פארק רעננה, קניון שבעת הכוכבים, סינמה סיטי ועד ללהיט הזמני החדש: קניון ארנה במרינה. (בעניין סרטים ניתן להוסיף את קולנוע כוכב, קולנוע דניאל וקולנוע סטאר בהרצליה).
אז גם כאן מתקרבים לנקודת רוויה, שמשפיעה כנראה בשלב זה בעיקר על הצעיר ביותר - קניון ארנה, שנאלץ למשוך לקוחות במיגוון הצעות מפתות שנועדו לספר לחנויות את הקהל המובטח שמעדיף בינתיים את קניון שבעת הכוכבים.
ההבטחות אכן אטרקטיביות: תבואו ותקנו, ותקבלו אוכל ובילויים על חשבון הקניון. בסינמה סיטי לא ישבו בחיבוק ידיים וארגנו לנוער הסעות קבועות בחינם. תוך שבוע אירגן גם קניון שבעת הכוכבים אוטובוס בחינם, לכל דיכפין מרמת השרון והרצליה.
בסוף זה יצליח, כי מתנות חינם תמיד עושות את העבודה.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
מלחמת הקניונים - אף אחד לא נשאר בבית
ביקור בקניון מוצלח, כמעט בכל שעה של היום, משאיר את התחושה שכל עם ישראל בא למצוא, או לפחות לחפש משהו דווקא בקניון זה. באותה שעה, יש עוד מספר לא מבוטל של קניונים שהביקור בהם יעלה את אותה התחושה בדיוק, ויוסיף מחשבה שעם ישראל פשוט חי בקניונים.
יש לכך כמה סיבות טובות: זהו מקום הבילוי מהבטוחים והמאובטחים ביותר. בנוסף, המיזוג מצנן את חום הקיץ המעיק ובחורף החלל הסגור מגן מפני הגשם והרוחות, כבר משלב החניון שגם הוא בחינם. אפילו אם לא באים לקנות כלום, הנוף האנושי המשוטט הלוך ושוב מביא אט אט את הצמאון לפחות לאספרסו קצר או משקה צונן, ואולי גם משהו בדוכני המזון המהיר.
לעומת זאת, בכמה מקומות משחר ההסטוריה, חזרה גם ההסטוריה על עצמה. זוכרים את עיר הקניונים שבמערב ראשון לציון? סוחר יהודי לא שואל "מה עוד אין פה", אלא "מה הולך פה הכי טוב", וכך צמחה בראשון לציון לפני יותר מעשור שמורת טבע של קניונים צפופים שאכלו אחד את השני עד שלא נותרה מספיק פרנסה לכולם וחלקם קרסו. כמו בטבע, החזק אוכל את החלש בשרשרת המזון, ולא יודע שהוא הבא בתור להיאכל במלתעות החזק ממנו.
תופעה דומה מתחילה להתרחש גם באיזור השרון.
תושב השרון שמעוניין למשל ללכת לקולנוע, יכול לבחור סרט מתוך כמה עשרות (!) אולמות ברדיוס של קילומטרים ספורים: החל מקניון ערים בכפר סבא, דרך קניון רננים, קניון פארק רעננה, קניון שבעת הכוכבים, סינמה סיטי ועד ללהיט הזמני החדש: קניון ארנה במרינה. (בעניין סרטים ניתן להוסיף את קולנוע כוכב, קולנוע דניאל וקולנוע סטאר בהרצליה).
אז גם כאן מתקרבים לנקודת רוויה, שמשפיעה כנראה בשלב זה בעיקר על הצעיר ביותר - קניון ארנה, שנאלץ למשוך לקוחות במיגוון הצעות מפתות שנועדו לספר לחנויות את הקהל המובטח שמעדיף בינתיים את קניון שבעת הכוכבים.
ההבטחות אכן אטרקטיביות: תבואו ותקנו, ותקבלו אוכל ובילויים על חשבון הקניון. בסינמה סיטי לא ישבו בחיבוק ידיים וארגנו לנוער הסעות קבועות בחינם. תוך שבוע אירגן גם קניון שבעת הכוכבים אוטובוס בחינם, לכל דיכפין מרמת השרון והרצליה.
בסוף זה יצליח, כי מתנות חינם תמיד עושות את העבודה.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.